Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    december 2006
    M D W D V Z Z
    « Nov   Jan »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 154,517 hits

Probleem of toekomst?

Posted by Bert op 14 december 2006

Daar waar het vorige bericht nog sprak van een voordeel, wil ik het nu eens hebben over een mogelijk nadeel. De mensen die mij kennen, weten dat ik een hevige Gent-fan ben (en het gaat hier niet over de voetbalploeg, maar wel de stad met al zijn cultuur en gezelligheid) en het er dus moeilijk mee zal hebben om mijn geliefde stad te verlaten. Bovendien is de Seefhoek berucht in het Antwerpse en omstreken als een probleemwijk. Er zouden heel wat problemen zijn met illegalen, allochtonen, sluikstorten,… Ik moet toegeven dat we hierover erg goed hebben nagedacht, want het was dan ook hét grote nadeel bij de aankoop van dit huis. We geloven echter in de opwaardering van de buurt met het nieuwe enorme Park Spoor Noord dat in 2008 klaar moet zijn. We geloven dus in de buurt, alhoewel het voor bij mij niet direct van harte was. Hoe dan ook, ik wil Antwerpen, en specifieker, de Seefhoek, alle kansen geven.

Geef een reactie

 
