Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    januari 2007
    M D W D V Z Z
    « Dec   Feb »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,978 hits

EXKi

Posted by Bart op 4 januari 2007

EXKi kan je in de meeste grote steden terugvinden (Antwerpen, De Keyserlei; Brussel, Nieuwstraat;…) en wil een alternatief bieden voor de gekende fastfood en broodjeszaken.

Wat?
EXKi is ontsproten aan het brein en de creativiteit van Frédéric, Arnaud en Nicolas die af wilden van de bijna alomtegenwoordige fastfood- en broodjeszaken als aanbieders van snelle snacks. In het aanbod vind je enkel biologische en natuurlijke producten, zo zijn alle broodjes gemaakt met gezonde broodsoorten (volkoren, noten en rozijnen,…) en biologisch beleg daarenboven is alles gegarandeerd mayonaisevrij! I LOVE IT! Daarnaast vind je er ook pasta’s, quiches, soepjes, taarten en nog véél meer lekkers.
Het verdict?
Daar ik in Antwerpen werk, spring ik -wanneer ik weer m’n boterhammetjes vergeten ben- bijna wekelijks eens binnen bij EXKi op de De Keyserlei. Het is een handig ingerichte en zeer verzorgde zaak waar je opgewacht met een enthousiaste ‘goeiemiddag’ verwelkomt wordt.
Aangezien ik nogal soepverslaafd ben, kies ik meestal één van de vier dagverse soepjes, met of zonder een “Aleandro”: een noten- en rozijnenbroodje met ambachtelijke brie.
Wie me al een beetje beter kent, weet dat ik ook een enorme snoeper ben: er reist dan ook vaak een stukje kaastaart (op een bodem van speculaas, yummie!) of Apple Crumble mee terug naar m’n bureau…
Score?
4 senseo’s, magnificent my dear!
4 senseo’s - magnificent my dear!

2 Reacties to “EXKi”

  1. Lex said

    Jeujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, nu heb ik al een broodje op mijn naam staan. Dat is een iets anders dan een straat of een plein…. :d

  2. […] later ben ik vrolijk – het zonnetje schijnt en het is niet eens zo gek koud – op weg naar EXKi, zo’n 5 minuutjes wandelen, kortom: het “life-is-not-so-bad”-gevoel heeft me […]

Geef een reactie

 
