Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    januari 2007
    M D W D V Z Z
    « Dec   Feb »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,985 hits

Solden

Posted by Bart op 4 januari 2007

Ik denk dat ik mezelf als een vrij verdraagzaam persoon mag omschrijven, maar soms…

*situatieschets* het is middag, en ben net vanachter m’n bureau gekropen, moe van het gespeur naar cijfertjes besluit ik iets te smikkelen te gaan halen, enkele ogenblikken later ben ik vrolijk – het zonnetje schijnt en het is niet eens zo gek koud – op weg naar EXKi, zo’n 5 minuutjes wandelen, kortom: het “life-is-not-so-bad”-gevoel heeft me volledig te pakken! *einde situatieschets*

*baf* met een smak wordt ik met m’n twee voetjes (maatje 46) terug op de grond gezet: horden mensen wringen zich door de De Keyserlei, op weg naar hun jachtterrein: de Meir, hun prooi? honderden weerloze interieurprullen, duizenden ongevaarlijke schoenenparen en tienduizenden weerloze kledingstukken… u raadt het al: solden! SOLDEN! wat mensen al niet doen van zodra er percentages in veelkleurige bollen tevoorschijn getoverd worden! daarmee vergeleken is een bende Kreutzfeld-Jacob-stieren die een rode slip zien hangen hebben in een porseleinwinkel nog ongevaarlijk te noemen.
ach, het zal wel aan mezelf liggen: ik heb nooit zo’n affiniteit gehad met solden, aangezien ik 1m95 groot ben, kan ik gedurende het jaar al moeilijk pasklare kleding vinden, dus waarom zou ik me in deze periode dan ook gaan wagen tussen overijverige vrouwen en ongeïnteresseerde mannen?
ik geef wel eerlijk toe dat ik mezelf natuurlijk ook wel eens tussen die massa gewaagd heb, alleen ging ik dan steevast met iets van de nieuwe collectie naar de kassa… maar goed, ik gun het iedereen van harte, mijn goede voornemen voor de eerste weken van het nieuwe jaar liggen al vast: ik loop een blokje om als ik honger heb🙂

lees verder: Solden (2)

3 Reacties to “Solden”

  1. Ik heb voledig het zelfde gevoel over de solden alleeen wordt ik verplicht om mee de gaan😦

  2. Bart said

    aïé, da’s minder, ‘k heb die periode ook moeten doormaken… ’t enige dat ik je kan zeggen: je overleeft het heus wel – is mij toch ook gelukt, zonder al te veel braindamage😉 – en als je kan, zéker op kot gaan als je verder studeert😀

  3. Tja ik zal dat laatste in m’n achterhoofd houden.Maar ouders kunnen roet in het eten gooien;-)

Geef een reactie

 
