Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    januari 2007
    M D W D V Z Z
    « Dec   Feb »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,978 hits

Solden (2)

Posted by Bart op 6 januari 2007

Lap, ‘k heb’t weer gekunnen… ‘k zal mijn familie maar vragen mijn zieltje te gaan bepleiten voor de Heilige Rita (patrones van de hopeloze gevallen).
Voor u zichzelf begint te pijnigen met de vraag “wat er toch gebeurd zou kunnen zijn”, uit medelijden of leedvermaak, da’s mij al gelijk, zal ik het zelf maar vertellen: nog geen dag geleden kon ik jullie allen verblijden met mijn ongezouten en gepeperde opinie over de Solden, nu moest het toch wel lukken dat ik gisteren weeral in deze krankzinnige massa gedreven werd zeker?!
Het enige positieve was dat de Meir door de lichte regen die dag niet herschapen was in een gigantisch slalomcircuit: je kon met andere woorden doorstappen daar waar de menigte op drogere dagen nog trager vooruit gaat dan het stapvoetse verkeer in de Kennedytunnel (en daar mag je dan al 70km/u doen!) *zucht*
Anyway, nadat ik mijn middagtaken (overschrijvingetjes doen, uittrekseltjes ophalen) volbracht had, viel mijn oog op de PUMA-store. (voor wie me nog niet helemaal kent, ik ben lichtjes verslaafd aan PUMA *bloos* getuige mijn zwembroek, tas, schoenen, euhm en nog andere dingen🙂 ) Daar ik nog even tijd had, besloot ik hier even binnen te springen, en jah… zoals u al kon vermoeden: ik was verkocht! Allez, de schatjes hieronder alleszins toch:

mijn nieuwe schoentjes

Laten we dan ook samen bidden:
Heilige Rita, sta mij, en vooral uw collega-heilige, Sinte FORTIS bij wanneer mijn VISA-afrekening toekomt!

4 Reacties to “Solden (2)”

  1. Alex said

    Hmmm, Puma addict! Wist nie dat er nog waren * gniffel*
    Nice ones!!! But can’t even come close to the white ones I have hahaha… Were them with gay pride but don’t were them out… Is het nie beter zelf een winkel van Puma te openen??? Draag the clothes and be fabulous…. kinky!!!!!

  2. Lex said

    Wat hoor ik voor het 7u Journaal? Een meisje verdwenen met signalement: een puma pull met kap, een puma vest en een puma muts.
    Bert? Je mag kleine meisjes niet bestelen.
    Trouwens, dat is toch niet je maat !!!!!😉

  3. Lex said

    Voor jullie het zelf opmerken, bert moet natuurlijk bart zijn

  4. Bart said

    uhu… maar dat was in dit geval haar eigen schuld wel hé! PUMA is mine!!! nah!🙂

Geef een reactie

 
