Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    januari 2007
    M D W D V Z Z
    « Dec   Feb »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,985 hits

The Patriot

Posted by Bert op 6 januari 2007

The Patriot
Gisterenavond nog eens één van mijn eerste dvd-aanwinsten in de speler geduwd: The Patriot. Je zal het ondertussen misschien al gemerkt hebben: een historische film is boven alles mijn favo genre… Het zal wel iets met de kostuums en extra lessen in geschiedenis te maken hebben.
Ik ben geen fan van de hoofdrolspeler, Mel Gibson, maar in deze film zet hij een heel gedreven en bij wijlen ontroerend karakter neer.
Een paar dagen geleden had ik het nog over één van mijn favoriete filmmuziekmakers Danny Elfman, maar mijn all-time favorite is toch wel John Williams (gekend van de filmmuziek van E.T., Star Wars, Jurrasic Park, Schindler’s List, Saving Private Ryan, en Munich), die voor de aangrijpende muziek in deze film zorgde. Het bleef echter bij een Oscar-nominatie deze keer. Ik hou alvast de muziek van komende films in de gaten: Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007), Harry Potter and the Half-Blood Prince (2008), Jurrasic Parc IV (2008) en nog drie Spielberg-films Lincoln (2008), Indiana Jones 4 (2008) en Interstellar (2009).

b&b: 8,3/10 ~ IMDb: 6,7/10

Eén reactie to “The Patriot”

  1. […] Heath, gekend van de films A Knight’s Tale (hier door ons besproken), The Patriot (wij waren duidelijk fans), Casanova en vooral van de gelauwerde film Brokeback Mountain (hebben we wel […]

Geef een reactie

 
