Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    januari 2007
    M D W D V Z Z
    « Dec   Feb »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,979 hits

Natte voetjes

Posted by Bert op 19 januari 2007

Erg hè, al twee dagen wordt het journaal overheerst door stormtoestanden en nu moeten jullie, arme sukkelaarkes, op deze blog ook nog slecht-weerberichten lezen. Ik heb met jullie te doen… Vanmorgen om 6u liep ik op mijn blote voetjes naar de living, nog half in dromenland, toen plots de grond onder mij me direct klaarwakker maakte: plets plets plets… “tiens, da’s de eerste keer dat het hier zo’n verdacht lawaai maakt”, dacht ik, terwijl ik het licht aanstak. Ja hoor, er stond een plas water in de living en de keuken. Blijkbaar heeft de storm van gisteren ook ons dak niet gespaard en moet er één en ander los gekomen zijn… Not funny, want ook de laptop van het werk had serieus in de klappen gedeeld:

Laptop taking a shower

Op zich niet erg zou je zeggen, ware het niet dat ik volgende week een deadline te halen heb en ik spontaan alle werk in rook zag opgaan. Gelukkig heb ik na een voormiddag uitdrogen, hem toch aan de praat gekregen… Oef!
Voor de rest is het een aangenaam appartement, hoor *kuh* en nog altijd op zoek naar een nieuwe huurder🙂

Geef een reactie

 
