Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    april 2007
    M D W D V Z Z
    « Mrt   Mei »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,978 hits

Piano!

Posted by Bart op 16 april 2007

Sinds enkele daagjes wordt nr53 opgevrolijkt met opgewekte muziekjes en klanken. Jaja, Bert heeft de pianokriebel weer flink te pakken!

2007-04-11 Bert en z’n piano

Hopelijk blijven de buren even enthousiast!🙂

2 Reacties to “Piano!”

  1. Frederick said

    🙂 en dit had ik even niet verwacht. Piano.

    Ik heb ondertussen m’n vinyl microbe serieus te pakken gekregen en de buren hebben het zondag avond geweten :p Sweet deep house 3h aan een stuk … keiluid.
    Kwam door dat weer waarschijnlijk. Ik had er gewoon zin in.

  2. Frankske said

    oooooh eindelijk is de piano daar !!!! ik zal gauw es moeten passeren om es te komen genieten van ons Bertje zijn muzikaal talent, en jaaaaa, ik beloof dat ik niet zal zingen !!! Hoewel, als ik nu eens mijn Allo allo pruikje van edith meebreng en een blokje kaas voor in de oorkes …. lalalaaaaaaaaaaaaaiaiaiaiaiaaa

Geef een reactie

 
