Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    april 2007
    M D W D V Z Z
    « Mrt   Mei »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,978 hits

Olifanten in’t stad!

Posted by Bart op 29 april 2007

Al wie dezer dagen langs het Koning Astridplein komt, moet al driedubbel-achterstevoren blind zijn wil hij Antwerpens meest in het oogspringende toeristen niet tegenkomen.

2007-04-28 olifanten in’t stad 3k


Vorig jaar was de olifantenfamilie reeds te gast op het BEAUFORT kunstenfestival 2006 Beaufort in onze Belgische kuststeden, en momenteel geven de creaties van de Zuid-Afrikaanse kunstenaar Andries Botha de juiste weg aan richting Antwerpse Zoo waar 2007 is uitgeroepen tot “Jaar van de Olifant”.
Allen dus hophop naar het Koningin Astridplein om oog in oog te staan met deze lieve beestjes!

2007-04-28 olifanten in’t stad 12007-04-28 olifanten in’t stad 2

Eén reactie to “Olifanten in’t stad!”

  1. Frankske said

    ik kwam vrijdag van mijn werk (t’station dus) en ik dacht ff dat ik de verkeerden trein had genomen toen ik die beesten zag staan, heb dan wa verdere info gevraagd aan de mensen die er liepen en blijkbaar was ik toch op de juiste plaats, ik ben dus volop bezig nu met de diertjes een gepaste naam te geven, ik dacht zoiets van “woody, elefifi en jacky lafon,” omdat die toch overal oet opduiken hé

Geef een reactie

 
