Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    juni 2007
    M D W D V Z Z
    « Mei   Jul »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,985 hits

Pirates of the Caribbean: at World’s End

Posted by Bert op 3 juni 2007

Pirates 3
Enkele dagen geleden mochten we genieten van de derde film in de Pirates of the Caribbean reeks.

Zoals altijd zou ik hier een samenvatting van de plot moeten geven, maar mensen die mij kennen weten dat ik een superslecht geheugen heb en ik ondertussen het verhaal van de vorige twee films goed vergeten ben, dus laat staan dat ik nu nog het verhaal deftig kon volgen… Wil je toch meer weten, kijk dan hier eens.
Wat ik me wel nog herinner is dat de vorige films, net als deze trouwens, echt wel subliem zijn door de niet te evenaren acteerprestaties van Johnny Depp, die een komische Jack Sparrow weet neer te zetten… al moesten we er nu wel lang op wachten: het duurt maar liefst 33 minuten voor we hem te zien krijgen.
Het hoeft niet gezegd dat deze film opnieuw goed scoort in de cinemazalen. In de VS draaide de film de tweede grootste omzet ooit in het openingsweekend (Spider-man 3 staat eerste). Ook hier in België verpulvert de film alle records: het openingsweekend kende ook een recordomzet, en €689.000 is de grootste dagomzet ooit behaald door één film!
De actiescènes waren nog spectaculairder dan voorheen alsook de muziek van Hans Zimmer (ooit een Oscar gewonnen voor zijn muziek in The Lion King (1994)).
b&b: 8/10 ~ IMDb: 7,5/10

Oh ja, voor zij die de film nog moeten zien, blijf rustig in uwen zetel zitten tot na de aftiteling, want er volgt nog een interessant minuutje film! Voor zij die al te snel de zaal uitgelopen zijn, volgt hier vooralsnog (de Spaanse versie) van deze laatste minuut:

3 Reacties to “Pirates of the Caribbean: at World’s End”

  1. Thomas said

    Heb hem ook gezien en eerlijk gezegd liet hij mij een beetje op m’n honger zitten. Er ontbrak iets aan, iets wat de vorige twee films wél hadden. Maargoed, het kan niet altijd evengoed zijn…

  2. Bert said

    Klopt, ik dacht dat ik ook zoiets in de bespreking had geplaatst, maar blijkbaar moet ik het nadien toch weer geschrapt hebben… Ik miste ook iets. Zou er sleet zitten op de film?

  3. […] in onze achtertuin te gaan… Johnny Depp, hmm, hij gaf ons al (de Pirates I, II en III (zie ook) Finding Neverland, het iets minder gekende Secret Window, From Hell, Sleepy Hollow en… euhm, […]

Geef een reactie

 
