Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    juni 2007
    M D W D V Z Z
    « Mei   Jul »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,979 hits

Songtapper

Posted by Bart op 15 juni 2007

Iedereen heeft er wel eens last van (en ik toch wel heel vaak): er speelt een melodietje door je hoofd maar je kan je gewoonweg de titel noch de uitvoerder voor de geest halen… maar goed, internet zou internet niet zijn als er zelfs daar geen oplossing voor was!

Op deze site kan je, door het ritme van het liedje aan te geven met de spatiebalk, misschien wel hulp vinden. Veel succes en weinig kramp gewenst!
Als de resultaten niet overeen zouden komen met je getik, of wanneer je niet zou beschikken over een spatiebalk (niets kan mij nog verbazen!) kan je hier de drastische middelen gebruiken: je eigen stemgeluid! Wel even de buren verwittigen voor je luidop tegen je pc begint te brullen…

2 Reacties to “Songtapper”

  1. Thomas said

    Bij mij lijkt het niet echt te werken… ik kom steeds andere resultaten uit, gek.

  2. Bart said

    lol, was bij mij ook het geval hoor: toen ik “Relax” van Mika uitprobeerde, kwam ik uit bij “New York City-boy” van de Pet Shop-boys… nu ja, enige gelijkenis is er natuurlijk wel😉

Geef een reactie

 
