Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    juli 2007
    M D W D V Z Z
    « Jun   Aug »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,978 hits

Research troubles I

Posted by Bert op 24 juli 2007

Sommigen onder de lezers weten dat ik als doctoraatsonderzoeker altijd wel op zoek ben naar gewillige slachtoffers om mee te helpen aan één of ander bijster interessant onderzoek. Ook nu loopt er weer een enquête.

Duidelijk iets wat je beter niet doet: onderzoek tijdens de zomermaanden, want de respons blijkt niet bijster hoog te liggen… OK, een enquête van 20′ is inderdaad zwaar te noemen, maar de gedachte dat je hiermee de wetenschap (en vooral mij dan) vooruithelpt, zou een voldoende motivatiebron moeten zijn *kuch*. Bovendien kan je er Fnac cadeaucheques mee winnen (voor zij die de vorige incentive maar niets vinden).
Wil je meewerken aan mijn onderzoek rond aankoopgedrag en -motivatie? Klik dan op deze link en help de wetenschap (hopelijk) vooruit!

6 Reacties to “Research troubles I”

  1. Ecce Homo said

    Ingevuld!

  2. ingevuld.

    ligt het aan mij of probeert ge vooral te testen hoeveel keer we hetzelfde op een gelijkaardige vraag antwoorden…

    veel succes met je onderzoek!
    doctoraatsonderzoek can be a bitch😉

  3. Ecce Homo said

    Ik denk dat mijn antwoorden consequent waren🙂

  4. Bert said

    Tja, da’s het nadeel van schaalontwikkeling. Vaak worden dezelfde zaken in andere woorden gevraagd… Jullie, als proefkonijnen, hebben daar nu nog last van, maar het aantal items zou met jullie hulp moeten gereduceerd worden, zodat dit niet langer het geval is.
    Ik prefereer alvast consequente antwoorden, dus Ecce, great job!
    Btw, als je nog mensen kent die ook graag kans maken op een Fnac-bon, zend hen gerust door!

  5. Lode said

    Allez hup, zet maar een streepje bij, ik heb het ook ingevuld!
    Ik ben blij dat ik zonet heb kunnen lezen dat ik niet gek aan het worden ben, ik had immens veel déjà-vus (of is dat bij teksten déjà-lus?). Maar het lag blijkbaar niet aan mij! :d

    Anyway, veel succes ermee!

  6. Lexie said

    Ingevuld !

    By the way: de 10. 000 is al ferm gepaseerd ondertussen hé !!!

    Greetz

Geef een reactie

 
