Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    augustus 2007
    M D W D V Z Z
    « Jul   Sep »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,978 hits

UPDATE: Thesisvorderingen… the final day (and night)!

Posted by Bart op 6 augustus 2007

*zucht* euhm, zegt genoeg zeker?🙂

Sorry funky, de echte ontlading zal vrees ik pas komen na de verdediging de 25e augustus! Nu is het vooral vermoeidheid…🙂
Ondertussen hebben we wel al een flesje gekraakt en kan ik me sinds lang weer eens achter m’n laptop (de rechtse) zetten om iets te schrijven als ontspanning…


’t Was me verdorie wat zeg! Best nog een stressy avondje gehad gisteren en niet alleen omdat Bert het leuk vond om lelijke foto’s (in’t echt zie ik er echt beter uit!) van mij op ‘tinternet te zwieren😦

M’n laptop (de rechtse) vond het namelijk leuk om eens lekker de blok er op te leggen zonder mijn toestemming!

STA74629 Laptop crash

Daardoor dus dat we om 3u in ons bedje kropen en ik om 5u (onder enorm binnensmonds gevloek en gemompel) weer achter m’n laptop kroop.

Deze voormiddag heb ik er dan maar voor gekozen om een deeltje van m’n overuren op te nemen en me eenzaam op te sluiten om alles nog eens goed te overlopen en een besluitje te formuleren. M’n liefste collega heeft me dan even geholpen met het ringen van m’n geestekrabbels zodat deze hier om 11u46 mooi kon staan aanschuiven om zijn thesis in te dienen…

En dit is’m dan zie:

STA74633 Thesis

=> 88 pagina’s – 17.079 woorden – 116401 tekens <=
op de achtergrond ligt Bert trouwens moe te wezen🙂

Maar goed, dat was dat! Enneuh, niet denken dat ik me nu zal gaan vervelen hoor… zo ziet onze slaapkamer er uit na een weekje ‘opgeruimd’ te zijn door Bert…

STA74625 Slaapkamer

Pffff…

8 Reacties to “UPDATE: Thesisvorderingen… the final day (and night)!”

  1. Ecce Homo said

    Op tijd kunnen inleveren? Ik dacht trouwens dat BErt aan zijn thesis was, niet BArt. My mystake😛

    En tja, een rommilige slaapkamer… nu weten we dat jullie streepjesonderbroeken dragen, lol.

  2. Bert said

    Tja, we beseffen dat het allemaal nogal verwarrend is🙂
    Bart schreef zijn licentiaatsthesis… ik ben (wel nog eventjes) bezig aan mijn doctoraatsonderzoek en -thesis…

    Die rommelige slaapkamer staat wel vol met wasmanden met GESTREKEN was hè! Heb ik daar ’n ganse dag staan strijken, da’k er een strijkelleboog van krijg!

  3. Bart said

    @ Ecce: jaja, streepjesondergoed van H&M hé😀

  4. Ecce Homo said

    Nu heb ik inderdaad door dat jullie beiden met een thesis bezig zijn…

    Ha, H&M-slips! Zo hoort ’t🙂

  5. ach nu heb ik ook pas door dat het twee verschillende scripties zijn.

    kvond het al raar dat bert zo snel zijn scriptie had geschreven als hij volgende week de resultaten nog wil bespreken met vrijwilligers…

  6. Bart said

    rofl😀 oeioei, de communicatie van onzentwege liep hier precies niet zo vlotjes🙂 maar het 2e stokje (dit weekend) zal vééél verheldering brengen😉

  7. de verwarring is waarschijnlijk ontstaan omdat Bert een post gedaan heeft over de thesis van Bart😉

  8. Bert said

    We hebben hier duidelijk te maken met een erg oplettende lezer!🙂

Geef een reactie

 
