Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    augustus 2007
    M D W D V Z Z
    « Jul   Sep »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,985 hits

Soms vraag ik me af… (1)

Posted by Bart op 7 augustus 2007

… of je je keukentoestellen ook met maaltijdcheques mag betalen?

3 Reacties to “Soms vraag ik me af… (1)”

  1. JC said

    ja, maar vergeet geen BTW-bonneke te vragen, he!🙂

  2. Bart said

    héhé😀
    moet je nog gevorderde wiskunde voor kennen ook dan om het aantal (potentiële) maaltijden in te kunnen vullen😦

  3. kevinwuyts said

    Neen, dat mag niet. Bij mij werd het al geweigerd! Zodus heb ik de blender terug gelegd.

Geef een reactie

 
