Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    augustus 2007
    M D W D V Z Z
    « Jul   Sep »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,985 hits

Yihaaa!

Posted by Bart op 25 augustus 2007

Yihaaaaaaa! Whaaaaaaaaaaaaa! Whieeeeeeeeeeeeeeeeee!🙂

Tot zover de oergeluidjes! En waarom? Wel… deze hier heeft zonet z’n thesisverdediging achter de rug! En krijgt binnenkort een papiertje bij! Woepie!

Oei, eventjes recapituleren misschien, ik merk hier net dat er de laatste tijd niet veel updates verschenen zijn… het is inderdaad weer een lekker stressy periode-tje geweest, de voorbije maand(en) heb ik dus: mijn thesis geschreven, examens afgelegd, thesis verder geschreven, thesis ingediend, testen afgelegd, mijn ontslag gegeven, nog testen afgelegd en uiteindelijk een contractje getekend bij m’n nieuwe werkgever en nu dus m’n presentatie gegeven en te horen gekregen dat ik geslaagd ben!🙂

En nu is het even uitblazen, alhoewel: de 31e is m’n laatste werkdagje bij m’n huidige werkgever en er moet nog één en ander uitgelegd worden en daarna gaan we 12 daagjes echt uitrusten in de Bourgogne… hmmm, du vin… et du vin!😀

12 Reacties to “Yihaaa!”

  1. Benjamin said

    Proficiat!

  2. Benjamin said

    Wat ga je doen?

  3. deyaert said

    Congratulations…🙂

  4. JC said

    dikke proficiat!🙂

  5. b1gfeet said

    Proficiat é😉 mijn papiertje moet er hopelijk ook zijn in een maandje😉

  6. Bart said

    @ everyone: dank-je!😀
    @ benjamin: ik ga in de consulting/controlling starten
    @ b1gfeet: voor jou ook een dikke proficiat!

  7. kevinwuyts said

    Amai, heel uw leven is veranderd op enkele maanden tijd als ik zo terugblik. Volgende stap: kindjes ? :-p of liever petekindjes🙂

  8. […] was het ook de eerste werkdag van Bart bij z’n nieuwe werkgever. Altijd spannend, maar alles verliep toch vlot en vooral de […]

  9. […] goed, u hebt een klein beetje gelijk: zoals u wel weet heb ik zeer recentelijk een tweede diploma gehaald en kon iedereen in mijn omgeving weer rustig ademhalen… wel… raad eens??? […]

  10. C'tje said

    Proficiat Bartje, velen kunnen nog een voorbeeld nemen aan jullie. En toch altijd beleefd en tijd hebben voor de mensen terwijl jullie het beiden zo druk hebben.

  11. […] verplichtingen werden deze plannen altijd maar weer uitgesteld. Tot in Augustus 2007, b! had net zijn ontslag gegeven en zijn diploma gehaald en andere b moest niet werken wegens schoolvakantie, beslisten dat het nu […]

  12. […] door Bart op 18 mei 2008 Dankzij m’n nieuwe werkgever -neen, niet langer deze dus, je had het kunnen vermoeden aan de hand van dit- krijg ik de kans om iets vaker achter […]

Geef een reactie

 
