Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    september 2007
    M D W D V Z Z
    « Aug   Okt »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,979 hits

Liefde is…

Posted by Bart op 30 september 2007

…een etentje bij kaarslicht klaarmaken! Op het menu: kipfilet met Camembert, wokgroentjes Gourmet-style met ovenkroketjes en jachtsaus: diëten, maar niet elke dag🙂

2007-09 Etentje bij kaarslicht STA77498

Pardon? Hoe zegt u? Ik iets goed te maken?! Ooooh! De onbeschaamdheid!

Maar goed, u hebt een klein beetje gelijk: zoals u wel weet heb ik zeer recentelijk een tweede diploma gehaald en kon iedereen in mijn omgeving weer rustig ademhalen… wel… raad eens??? Jaaaaaa: ik ga opnieuw studeren!🙂 Vanaf volgende week start ik met een 2-jarige opleiding aan de Fiscale Hogeschool in Brussel! Whieeeeeeeee🙂

2 Reacties to “Liefde is…”

  1. Mick said

    🙂
    Mijn motto is dan ook: Kennis is Macht!

    You go Girl!

  2. Benjamin said

    http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/152880/2008/01/30/Liefde-is-samen-koekjes-bakken.dhtml

    Ik had het ook kunnen plaatsen bij één van jullie bakberichten, maar kon niet kiezen dewelke🙂

Geef een reactie

 
