Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    oktober 2007
    M D W D V Z Z
    « Sep   Nov »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,982 hits

Nostalgie – the sequel II

Posted by Bert op 3 oktober 2007

Zoals beloofd keer ik samen met jullie terug naar mijn studentenperiode. Nee, de boeken laat ik links liggen… mijn nostalgie gaat eerder richting uitgaansleven!

En zoals elke goeie student betaamt, was ook ik regelmatig op de vele studentenfuiven te vinden. Ik veronderstel dat de Concertzaal van de Vooruit dezer dagen weer regelmatig zal vollopen voor de openingsfuiven van de verschillende studentenverenigingen. Dat was ‘in mijnen tijd’ (ondertussen bijna tien jaar geleden dat ik mijn studies TEW begon) niet anders. Zelfs de flyers van onze studentenverenigingsfuif zijn nog geen haar veranderd!
Enfin, ik ging het over de muziek hebben. Zo stond ik, fitte student zijnde, vaak uren te shaken op onderstaande muziek. Zaaaaaaaaalige herinneringen en allemaal één voor één leuke schijven, die ze voor mijn part wel eens vaker van onder het stof mogen halen!

Paradisio – Bailando (1996) was een wereldhit met +1 miljoen verkochte exemplaren:

Sash – Ecuador (1997):

Sash – Stay (1997):

Absolom – Secret (1998):

Push – Universal Nation (1999):

Chicane – Salt Water (1999):

And last but not least, Delerium ft Sarah Mclachlan – Silence (2000) brengt leuke partyherinneringen met zich mee…:

7 Reacties to “Nostalgie – the sequel II”

  1. Nicolas said

    Goh, waar is den tijd….

  2. Benjamin said

    Nu maken ze zo’n muziek niet meer😦

    Met dat gehophip enzo😛

    Damn, gettin’ old!

  3. T.V. said

    man Sash, was toen een van men favorieten🙂

  4. […] Gespot op: Just B&B […]

  5. Emanuel said

    Waar is de tijd van zaal Jacob en de hoogdagen van de holebifuiven! Ach een mens verandert zeker…

    Zalige nummers trouwens! Ik zag gisteren nog eens Man! I feel like a woman van Shania Twain op tv…😀 daar heb ik toch ook erg foute maar leuke herinneringen aan lol.

  6. mick said

    HEEEE, wat is het hier stil? Alles ok!

  7. Bert said

    Da klopt… we zouden niet bij nostalgie mogen blijven steken… Vanavond hopelijk een nieuwe post…

Geef een reactie

 
