Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    oktober 2007
    M D W D V Z Z
    « Sep   Nov »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,985 hits

De Jeugd van Tegenwoordig

Posted by Bert op 18 oktober 2007

Zometeen ga ik nog eens de tv opzetten voor één van de weinige programma’s die ik eigenlijk (ook al geef ik het niet graag toe) best wel leuk vind: De Jeugd van Tegenwoordig – de Boerenstiel.

Ze hadden het er hier al over, maar ook ik vind het een amusant concept. Gasten en meiskes die compleet rebels zijn allerlei dingen laten doen die ze absoluut niet willen, zoals mooi in het rijtje lopen, ouwe bomma onderbroeken aantrekken met dito kledij voor erboven, met twee woorden spreken, geen verslavende gsm’s, koeien melken, de stal uitmesten,… Dan denk ik in mijne zetel: “haha, hun verdiende loon”. Al moet ‘k wel toegeven dat de jongens er wel stukken beter uit zagen met hun hedendaags kapsel *hihi*
Ik vraag mij wel af in hoeverre die fameuze Jeugd wordt opgehitst door de tv-ploeg… Het zou de eerste keer niet zijn om er zo wat spannende en interessante tv van te maken (zoals dat ook in Expeditie Robinson en Temptation Island vaak gebeurt). Alhoewel, ze hebben allemaal natuurlijk de vorige reeks gezien, en rebels als ze zijn, willen ze natuurlijk uittesten hoever ze kunnen gaan. En Jan Berckmans is daar zeker al goed in geslaagd! De directeur zal ze wel genepen hebben wanneer Jan (een kop groter dan de directeur) hem bedreigde met de vuist.
Vooral die directeur en zuster Mia verdienen echt wel een pluim voor hun acteer- en improvisatieprestaties (ik moet mij inhouden of Mia Goos uit Tessenderlo krijgt hier een eigen fanclub, ware het niet dat er via Google amper iets over haar te vinden is)! De tuchtprefect daarentegen vond ik wat tegenvallen: hij speelde teveel een rolletje.
Eén ding waar ik mij de eerste aflevering wat aan ergerde: de soms wat verkeerde muziekkeuze bij het monteren… Misschien is dat straks al wat beter.

9 Reacties to “De Jeugd van Tegenwoordig”

  1. Benjamin said

    Ja, sebiet aflevering 2!

    En natuurlijk is er heel wat regie… It’s television!

  2. […] Coming out in De Jeugd van Tegenwoordig: de boerenstiel Silke Hendriks uit Werm heeft in De Jeugd van Tegenwoordig: de boerenstiel haar coming out gedaan. Ze is fan van Standard de Liège en heeft al snel ruzie met zuster Mia. […]

  3. Bert said

    Heb gisteren toch een paar keer goed gelachen… voor mij dus een geslaagde aflevering!

  4. C'tje said

    Moet jammer genoeg toegeven dat ik het gemist heb. Zoals zovele dingen de laatste tijd😦

  5. Benjamin said

    Straks is er een heruitzending, na The Simpsons

  6. J.C. said

    OMG!🙂

  7. kukelekuuu ! , kukelekuuuu !!

  8. luuk said

    hey, kan iemand mij vertellen of “laat de beer los” van de jeugd van tegenwoordig is. er staat veel geld op het spel:D

  9. Bart said

    @ Luuk: gewoon ff in google smijten… dan vind je ondermeer deze lyrics en idd, blijkt van de jeugd van tegenwoordig te zijn!
    hoeveel krijgen wij nu?🙂
    ps: de post van de jeugd van tegenwoordig ging over de televisieserie hoor😉

Geef een reactie

 
