Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    oktober 2007
    M D W D V Z Z
    « Sep   Nov »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,978 hits

Jey!

Posted by Bart op 30 oktober 2007

M’n grootvader zei me onlangs: “ik wil ook een compjoeter, dan kan ik ook eens een wedstrijd winnen op tinternet”, waarop ik nuchter antwoordde: “daar heb je wel ook nog vééél geluk voor nodig hoor”… et voila: hier was luck on my side 😀

Thanks Imke en Mick!

3 Reacties to “Jey!”

  1. Mick said

    YEEEHAAAA
    Ik organiseer een etentje!

  2. Proficiat!!!!

  3. Bart said

    yihaaa! etentje bij Mick! het blijft hier cadeautjes miezeren😀

    @ Imke: thx voor de onschuldige hand, euh, mond!🙂

Geef een reactie

 
