Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    december 2007
    M D W D V Z Z
    « Nov   Jan »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,978 hits

Kerstsfeer

Posted by Bert op 17 december 2007

Nog exact één week en we zitten met z’n allen opnieuw ons lekker rond te eten en te drinken, te feesten en niet te vergeten, cadeaupapier kapot te scheuren dat het geen naam heeft… De voorbereidingen zijn ten huize b&b! alvast aan de gang!

Ik ben de laatste jaren altijd erg laat met het in de kerstmood geraken. Vorig jaar zaten we zelfs al aan de kerstdis voor ik het goed en wel besefte: we hadden toen wel andere dingen aan ons hoofd (zoals nr53 tot ons bezit maken). De cadeau’s moesten toen ook nog het allerlaatste moment gekocht worden, met de gebruikelijke monsterfiles aan de kassa’s.
Enfin, dit jaar proberen we het wat meer geleidelijk aan te doen. Het koude weer helpt het kerstgevoel alvast te versterken. Deze namiddag eventjes over de Meir gewandeld en er stond zelfs een heuse kerstfanfare de kou weg te blazen. Aan sfeer dus geen tekort. De kerstfeestjes en -drinks van het werk en het pré-christmasdiner komende zaterdag zullen dit (minder nuchtere) gevoel zeker nog versterken. Zelfs onze kerstcadeautjes zijn al bijna allemaal perfect ingepakt (b! is daar meester in) en onder de kerstboom beland.
En zoals je kan zien, we slaan niks uit onze nek, hè:

Kerstboom met ballon Mick&Wout Kerstboom in gloed Pakjes en gargouille onder kerstboom

PS: Op de eerste foto (zaterdag genomen) zie je nog wat smokkelwaar van het feestje van vrijdag. De andere twee zijn zonet (maandagavond) genomen: de buit neemt serieuze proporties aan. Jouw cadeau al kunnen detecteren?

2 Reacties to “Kerstsfeer”

  1. Mijn complimenten ! Op 22 december al is er een eerste kerstfeestje. Ik moet namelijk alle cadeau ’s nog kopen, dit aangezien mijn druk werkschema van tegenwoordig pffff . Al zou de koopkracht minderen, de werkdruk (die de aandeelhouders) wensen allerminst ! Vanaf volgende week volgen 2 weken werk-stop (mijn actueel hoofdberoep dan toch) dus als ik jullie kan helpen met iets te doen …

  2. Emanuel said

    En het beestenvelletje ligt ook al klaar om gezellig op te snoezen zie ik😉 Ik voel de cholesterol nu al kloppen, aaargh, het wordt weer crossen van ’t één feest naar ’t ander! Mooi ingepakt!

Geef een reactie

 
