Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    december 2007
    M D W D V Z Z
    « Nov   Jan »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,979 hits

b&b! drukken op de knop!

Posted by Bart op 19 december 2007

Anderen waren ons misschien wel eventjes voor, maar bij het inluiden van 01/01/2008 zullen ook b&b! op de knop drukken!
Alvast iets om naar uit te kijken… binnenkort meer!🙂

18 Reacties to “b&b! drukken op de knop!”

  1. dEb said

    Mag ik vragen bij wie jullie eerst zaten? Wil namelijk ook al een tijdje overschakelen… maar ik blijf twijfelen ARg

  2. Mick said

    Al plannen voor de overgang, van 7 naar 8?

  3. Bert said

    Haha, dEb heeft het niet zo goed begrepen… Onze knop heeft helemaal niets te maken met internetproviders of whatever… Het heeft wel met deze weblog te maken!

  4. Bart said

    @ dEb: zoals bert al zei heeft ons knopje te maken met de weblog🙂 maar anderzijds kan ik je wel zeggen dat wij al altijd bij Telenet gezeten hebben en dat we daar fortemente tevreden van zijn! Goeie service, niet duur (een €42 per maand) en vooral: het doet wat het moet doen en vooral snel… maar goed, ik wil hier geen discussie pro en contra Telenet of Belgacom beginnen😉

  5. Benjamin said

    Oei, mijn reactie is weg😕 Was het zo onkuis?😛

  6. Bart said

    @ benjamin: dat van dat homobordeel ging nog, maar dit was er echt over!😀

  7. dEb said

    oeps ik had het duidelijk niet gesnapt hahaha LOL

  8. Benjamin said

    of

    http://www.youtube.com/watch?v=A_cB5UNGqVs ?

  9. Bart said

    doe mij maar de sugababes dan😉

  10. Emanuel said

    @ bart: sloegBenjamins verbeelding weer los, ja? Ik zal de leiband nog is aanspannen!

    @b! en b: toch niet de grote rode self-destruct knop?😀

  11. Benjamin said

    Ik had hét gevonden peins ik, en dat mocht nog niet geweten worden😛

  12. Benjamin said

    Wanneer volgt de ‘ontknopping’?

  13. Nu nog een vals persbericht zodat ze hun geheim wel moeten onthullen. Misschien moet ik iets naar Talk of the Town mailen😉

  14. Bart said

    tsss… allemaal stoute kindjes ja😀

    de ontknoping volgt – zoals de boodschap luidt – op 01/01/2008, dus Benjamin, nog eventjes ongeduldig op je bureaustoeltje blijven wippen😉

    @ funky: leuk je eens ontmoet te hebben gisteren! gelukkig was bert nog net niet genoeg ‘gelanceerd’ om loslippig te worden en valse persberichten te veroorzaken😀

  15. Benjamin said

    Funky, da’s nog een idee😛

    Bart, ik heb mijn lichaamsoefening nodig😉

  16. @bart: kwas zelf ook al half gelanceerd door een cocktailfeestje dus mijn gestapo-ondervragingstechnieken had ik thuis gelaten😉

    twas idd leuke en toevallige ontmoeting

  17. T.V. said

    we zijn benieuwd🙂 T&J

  18. […] komt er natuurlijk van als je én een knaletentje annex -fuif organiseert én terwijl nog eens op de knop wil drukken… brrrr! Maar goed, het komt allemaal wel in orde, hopen we… en voor de […]

Geef een reactie

 
