Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    januari 2008
    M D W D V Z Z
    « Dec   Feb »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,978 hits

De knop

Posted by Bart op 1 januari 2008

Finally, 2008 is aangebroken, we hebben de party overleefd (allez, bert toch, ikke iets minder) en hebben ons nog even naar onze bureau gesleept om onze belofte waar te maken:

11 Reacties to “De knop”

  1. Mick said

    YEEEEHAAAA WOOOOHOOOO, proficiat! Kuzzen enzo

  2. Kaatje said

    Veel succes! x

  3. JC said

    SUCCES!!!!🙂 xXxXxXx J&T

  4. gelukkig nieuwjaar en veel plezier met jullie nieuwe webstek.

  5. Emanuel said

    It’s… It’s aliiiiiive! Sjieke dinges😉 Voor jullie ook een geweldig nieuw jaar, hopelijk deze keer zonder stoute dieven! dikke kussen xx

  6. Benjamin said

    – Happy 2008!
    – Leuke video!
    – Ik zal de blogroll aanpassen
    – Welke methode gebruiken jullie? Forward, cloaked, of via WP?
    – Ik wist ’t😛
    – xxx

  7. effe vergeten vermelden dat jouw imitatie van de koning zalig is. ik lag kriek :p

  8. Nick said

    Grappig!!! Met deze wordt mijn wens voor jullie blog voor 2008: meer vlogjes aub!!!🙂

  9. Bart said

    lol🙂
    @ Funky: aan bert z’n mep heb ik wel een “verschot” overgehouden🙂
    @ Nick: nog even geduld, zaterdag zet ik de bloopers online!

  10. Benjamin said

    Jeeej, bloopers!

  11. Zeer mooie video ! Ik ga jullie talent eens inhuren🙂.

Geef een reactie

 
