Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    maart 2008
    M D W D V Z Z
    « Feb   Apr »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,985 hits

Koopkrachthysterie? Hoezo?

Posted by Bert op 11 maart 2008

Op nr53 is er niet echt sprake van koopkrachthysterie. Zo hebben we ons een aantal nieuwe productjes aan de hand gedaan/cadeau gekregen.

Sinds een aantal weken hebben wij een ministofzuiger, ook wel kruimeldief, in huis. Ik heb die meerbepaald voor mijn Valentijn gekregen… Je ziet: pure romantiek ten huize b&b! Maar ik amuseer mij er alvast kostelijk mee, zoals je zelf kunt zien:

STA79687 (Large) STA79688 (Large)/

Onze oude gsm was nog eens aan vervanging toe. Die van b! had zichzelf min of meer opgeblazen en die van mij viel telkens uit als er iemand mij durfde bellen… soms gemakkelijk, maar meestal vervelend🙂
B! kocht zijn gsm zelf en het ultradunne model (Nokia 2630) stond ons wel aan. Alleen vreemd dat die kleine gsmpies in zo’n enorme dozen worden verkocht. B! was verbaasd:

STA79690 (Large) (2) STA79694 (Large) STA79698 (Large)

En ikzelf werd voor mijn verjaardag verrast met een identiek mobieltje. Net als voorheen lopen we dus weer gelijkgemobield rond (evenals gelijkgeuurwerkt; het is eens wat anders dan een ring…). Nice!

STA79700 (Large) STA79706 (Large) STA79714 (Large)

8 Reacties to “Koopkrachthysterie? Hoezo?”

  1. Benjamin said

    Oooooooooooooh🙂

  2. Bart said

    tsss… romantiek is: “de cadeautjes krijgen die m’n vraagt!”😀

  3. Emanuel said

    Dus toch een desperate housewife!😛

  4. Benjamin said

    @ Bart
    = waar, maar toch is een onverwacht cadeau ook leuk.

    En vergissen jullie je niet van gsm nu?

  5. Bart said

    @ Benjamin: helemaal waar… maar dan ook op een onverwacht moment hé🙂
    een verwacht cadeau op een onverwacht moment lijkt me toch ook maar zo-zo😀

  6. Benjamin said

    Mijnheer is de makkelijkste thuis?😛

  7. Bart said

    ab-so-luut!🙂

  8. […] Koopkrachthysterie? Hoezo? […]

Geef een reactie

 
