Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    maart 2008
    M D W D V Z Z
    « Feb   Apr »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,985 hits

Wijvenweek

Posted by Bart op 28 maart 2008

Toeme, bijna op de ‘ooit gemist’-knop moeten drukken! In het begin van de week was het me al in het oog gesprongen, maar verder had ik er niet meer bij stilgestaan… het is/was deze week Wijvenweek!

wijvenweek


Als je nu gedacht had dat ik me hier zou bezighouden met het geven van mijn mening over typen met gevijlde of valse nagels, dan zit u hier wel degelijk mis… wat ik u wel wil geven is een linkje naar de blogs van enkele ferme madammen die ik af en toe eens durf aan te klikken:

=> Kaatje & Ann ofte ‘mixed bits of popular culture, personal experiences’ zoals ze zo mooi zeggen!

=> de onvolprezen tante Annie raadselachtig as ever!

=> Ziediswiedadieris? probeer dat maar eens tienmaal na elkaar🙂

=> Lama’s do i need to say more?

Eén reactie to “Wijvenweek”

  1. lamazone said

    Mwoeha! Dank u wel😀

Geef een reactie

 
