Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    mei 2008
    M D W D V Z Z
    « Apr   Jun »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,985 hits

Eurovisie 2e halve finale

Posted by Bert op 22 mei 2008

Ook vanavond zaten we voor jullie achter ons scherm om onze favoriete nummers van de avond op een rijtje te zetten:

1. Portugal* (zaaaalige opbouw en eindelijk een steengoed nummer voor het land)
2. Ysland* (lekkere dance én superstemmen)
3. Oekraïne*
4. Zweden* (viel eigenlijk wat tegen… and miss botox has become so ugly!)
5. Georgië*
6. Litouwen (in echte musicalstijl)
7. Hongarije
8. Wit-Rusland
9. Bulgarije (op het randje…)
10. Turkije*

En de volgende drie maar snel hand in hand terug naar hun land:
19. Tsjechië (kattevals)
18. Albanië* (boooring)
17. FYR Macedonië (wel een cool wijf :))

* Zijn in de finale geraakt
Daarnaast gaan ook door: Kroatië (b! was fan), Denemarken en de piraten van Letland.

5 Reacties to “Eurovisie 2e halve finale”

  1. Bart said

    ik ben zelfs grote fan van Kroatië!🙂

  2. mick said

    O My God.. ik klikte net op Letland, mijn oren … mijn oren… Verschrikkeliijk, Ik dacht dat alleen Studio 100 zoiets kon maken.

  3. mick said

    Beter eerst een paar dingen zien voor ik schrijf… dus wak nog wou zeggen is dat Portugal echt ijzersterk is, ze heeft de allure van Alison Moyet. Dat is wat ik bij veel deelnemers mis, Allure.

  4. mick said

    ik weer,
    Nu was ik net laaaaiend enthausiast over Rusland, blijkt dat ik naar de verkeerde clip aan het kijken was. Moet je even zien, zeker tot het midden zo ontzettend Gay en goed! Jammer dat deze niet meedoet. Was voorronde Rusland.

  5. Bart said

    @ Mick: jij mag hier zoveel comments achterlaten als je wil🙂
    die andere van Rusland is idd wel leuk! jammer dat die er niet bij zit, dat gehinnik op de achtergrond is super🙂

Geef een reactie

 
