Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    juni 2008
    M D W D V Z Z
    « Mei   Jul »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,979 hits

Paris, je suis parti…

Posted by Bart op 29 juni 2008

De voorbije week mocht ik Paris even onveilig maken, gezien mijn persoonlijke voorkeuren – of levensstijl zoals sommigen dit plachten te noemen – te verstaan als de ‘stad’ Parijs.🙂

Crime scène was Le Méridien Montparnasse, een hotel dat vooral uitblinkt door zijn ongelooflijke ‘duurheid’: een flesje water van 0,5l of een koffie kosten er EUR 6, ontbijten kon je er voor EUR 25 – op z’n zachts uitgedrukt: niet proper… en blij dat ik m’n onkostennota al ingediend heb.

De kamers op zich vielen wel mee, zo had ik een redelijk ruime kamer met 2 dubbele bedden ter mijner beschikking en kon ik connecteren met de buitenwereld dankzij een welafgemeten UTP kabel van exact 1m. De badkamer was wel lichtjes verouderd, alhoewel worteloranje momenteel weer volop in de mode is natuurlijk!😉

STA70398STA70400

Het uizicht mocht er ook wel zijn, zo had ik zicht op onder meer de tour Montparnasse, het Panthéon, La Notre-Dame en de Saint-Sulpice (één van de mooiste kerken van Parijs en onder meer gekend van de Da Vinci Code)

Aangezien andere b niet mee kon wegens ‘te druk bezig met het martelen van studentjes’, had ik hem een klein cadeautje meegebracht. Nog voor ik m’n fototoestel klaar had en zó traag ben ik nu ook weer niet, zag het er al lichtjes bepoteld uit… euhm, even voor de relevantie: die munt was 10cm groot.

DSC02990

Eén reactie to “Paris, je suis parti…”

  1. Benjamin said

    Parijs is zo’n leuke stad ^^

Geef een reactie

 
