Just b&b!

…dagelijkse belevenissen live from nr53!

  • Voyeurs…

    ...kunnen ons begluren op

    Flickr!

  • Kalender

    augustus 2008
    M D W D V Z Z
    « Jul   Sep »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Heel eventjes in vakjes denken

  • Woordenwolk

  • Archief

  • Blog statistieken

    • 153,982 hits

Verrassingsweekend

Posted by Bert op 24 augustus 2008

Met b! kan je soms ten huize nr53 wel eens tot verrassingen komen. Ook afgelopen weekend was dit het geval. Ik wist al sinds begin juli dat ik het voorbije weekend vrij moest houden en kreeg dan ook al enkele tips, om op die manier te raden wat mij te wachten stond. Een overzicht van de tips die ‘k kreeg. In de loop van de week volgt dan het verslag van het weekend.

Tip 1: Compilatiefoto van appels, peren en dadels op een achtergrond van gele en rode kleuren.

Tip 2: Toen ‘k onlangs van de kapper kwam wist b! niet beter te zeggen dan “ah, je komt van de kapper… je kortgeknipte haartjes hebben een rossige schijn”. Later bleek dit mijn tweede tip te zijn.

Tip 3: “35v5ng H6te3 Cha4df6nta5ne”

Tip 4: “Russel’s Paradox”

Tip 5: “ranger iov ni aggev is anrete edef e eroma”

Eens zien of jullie hier iets mee zouden kunnen aanvangen en wat jullie denken wat we het voorbije weekend uitgespookt hebben en waar…

6 Reacties to “Verrassingsweekend”

  1. Lode said

    hmmm, volgens mijn een weekendje in Zuid-België, meer bepaald een verblijf te Chaudfontaine in Living Hotel, dit alles in combinatie met een cultuur avondje naar de opera …

    maar het is natuurlijk maar een wilde gok …

  2. miquell said

    ik kan met deze hitte echt niet denken… VERTEL😉

  3. Nicolas said

    Sevilla?

  4. Emanuel said

    @ Lode: ik volg je stelling🙂
    @ Bert: ik wil ook zo’n vriendje, waar kan ik die bestellen?

  5. Bert said

    @ Lode, Nicolas en Emanuel: goed gegoogeld🙂
    @ Miquell: die uitvlucht kon ik jammergenoeg niet gebruiken bij het niet kunnen ontraadselen van sommige tips🙂
    @ Emanuel: Zijn unieke exemplaren, I know! Me = very lucky boy🙂

  6. […] Verrassingsweekend […]

Geef een reactie

 
